Wprowadzasz na rynek swój dom wszystko co złe.

Spójrz na każdą ofertę teraz i znajdziesz stosunek pokoju do łazienki, stopę kwadratową, cenę i krótki akapit, który drones na temat „najlepszych cech” domu. Jak pomocny jest ten akapit, naprawdę? Czy to sprawia, że chcesz upuścić swój kubek nitro brew artisanal blend ciemne palenie kawy i podpisać dokumentację prawo wtedy i tam?

Prawdopodobnie…nie.

Słowa takie jak „uroczy” i „przytulny” są notorycznie używane w podwójnych znaczeniach, takich jak „stary” i „mały”, a większość współczesnych nabywców nie daje się nabrać. Możesz zdobyć przewagę, jeśli przekształcisz raz puszysty i mylący listing w strategiczny, napędzany danymi plan marketingowy, który działa.

Użyj tych zasobów internetowych, aby zebrać dane specyficzne dla Twojej nieruchomości. Sparuj te liczby z opisowymi, wizualnymi słowami, które razem pokazują unikalną osobowość twojego domu, a kupujący będą do niego lecieć. Przygotuj się do wyrzucenia „przestronnego” i „stylowego” przez okno i przynieś te zimne, twarde liczby.

Oto jak sprzedać swój dom szybciej za pomocą danych:

Źródło: (Lea Bohm / Unsplash)

Wykorzystaj dane do stworzenia notowania swojego domu

1. Porównania powodują wzrost lub spadek ceny katalogowej

Musisz wiedzieć, co domy w Twojej okolicy są sprzedaży dla zrozumieć, jak twój dom stosy się. Musisz także wiedzieć, co twój dom jest wart, tak, że masz ballpark postać iść off kiedy określić cenę listy z agentem nieruchomości.

Zarówno Homesnap i HomeLight używać danych, aby pomóc Ci zrozumieć, co domy w Twojej okolicy są warte. Połącz obie usługi, aby sprzedać swój dom szybciej.

Użyj Homesnap, aby zbadać porównywalne domy w Twojej okolicy. Przejdź się ulicą i zrób zdjęcie na telefonie domów podobnych do Twojego. Homesnap wyciągnie szacowaną wartość, liczbę łóżek i liczbę kąpieli.

Dom z taką samą liczbą łóżek i łaźni oraz przybliżonymi stopami kwadratowymi to dom, który jest porównywalny lub „comp” do twojego własnego. Zwróć uwagę na dodatki, takie jak basen lub zaktualizowana kuchnia, które mogą sprawić, że komp będzie bardziej lub mniej wartościowy niż twój.

Następnie użyj naszego estymatora wartości domu, aby przynieść jak najwięcej punktów danych, jak to możliwe i porównać swoje oszacowanie wartości domu przez pięć różnych stron.

2. Wybierz swojego agenta nieruchomości przez liczby

Jeśli nadal jesteś na ogrodzeniu o pracy z agentem nieruchomości, nie bądź. Widzieliśmy zbyt wiele FSBO sprzedaży nie lub iść na znacznie mniej niż powinny mieć, ponieważ sprzedaż domu na własną rękę jest niezwykle trudne.

Sukces sprzedaży domu zależy od talentów swojego agenta nieruchomości. Stają się one partnerem w zbrodni, zaufany doradca, a twój zagorzały negocjator. Nie tylko każdy agent będzie go wyciąć. Musisz wielki agent.

To jest, gdzie big data wchodzi w grę.

Tutaj w HomeLight używamy rzeczywistych danych transakcji sprzedaży domu, aby wyciągnąć prawdziwe dane sprzedaży i statystyki wydajności dla każdego agenta nieruchomości pracującego dzisiaj. Następnie, gdy potrzebujesz agenta nieruchomości dla domu, porównujemy wszystkie agentów nieruchomości w Twojej okolicy na ich danych sprzedaży.

Znajdziemy top sprzedających agentów nieruchomości w pobliżu i dać ci listę.

Przekonaj się sam: wystarczy, że powiesz nam, gdzie mieszkasz.

Ci agenci nieruchomości sprzedają nieruchomości takie jak Twoje, sprzedają je w krótszym czasie niż przeciętny agent nieruchomości, a oni sprzedają je za większe pieniądze.

Na przykład, spójrz na top agenta nieruchomości Laura Kaufman w San Francisco.

Od tego pisania, Laura sprzedaje domy za 13% więcej pieniędzy niż przeciętny agent nieruchomości. w San Francisco. Tłumaczenie: to aż 130 000 dolarów. więcej dolarów w kieszeni.

W mieście po mieście, widzieliśmy, że najlepsze wyniki agentów nieruchomości, te z najlepszych statystyk, może sprzedać nieruchomości do 4 razy szybciej i do 20% więcej niż przeciętny agent nieruchomości może.

3. Lista, gdy rynek jest gorący, aby uzyskać wysoki ruch i wyższe oferty

Czy wiesz, że. pora roku, w której wymieniasz swój dom może zaszkodzić lub pomóc w jego sprzedaży?

Wykorzystaliśmy nasze dane MLS z 2015 roku, aby przeanalizować miesiąc, w którym domy sprzedały się za największe pieniądze w porównaniu do średniej ceny sprzedaży w tym roku w 80 miastach w całym kraju.

Odkryliśmy, że najlepszy czas na listę zależy od twojego lokalnego rynku. Sprawdź naszą tabelę dot. najlepszy czas na sprzedaż domu aby dowiedzieć się, kiedy wymienić swój.

4. Sprzedawaj szybciej: wyceń swoją ofertę tak, aby zakończyła się w 99

„Psychological pricing” to zjawisko, w którym przedmioty z cenami kończącymi się na .99 sprzedają się więcej i szybciej niż przedmioty z cenami bez znacznika .99. Zillow sparował swoje dane z badaniami, które badały wpływ psychologicznych cen na konsumentów.

Badanie Schindlera i Kibariana zbadało sprzedaż detaliczną i stwierdziło, że przedmioty z metką kończącą się na .99 sprzedawały się o 8% więcej niż przedmioty, które tego nie robiły. Zillow stwierdził, że domy sprzedawane do jednego tygodnia szybciej, gdy cena kończy się w .99, np. 429.900. Można użyć tej strategii z agentem, aby uzyskać przewagę na podświadomym odwołania kupującego. Dowiedz się więcej o badaniach danych Zillow w naszej liście najlepszych książek o nieruchomościach na rok 2016.

5. Oceń wartość aprecjacyjną swojej nieruchomości

Pokaż kupującym, jak wiele mogą zarobić w dłuższej perspektywie. Oblicz, jak bardzo twoja nieruchomość będzie doceniana dzięki temu narzędziu do oceny wartości domu i daj kupującym dowód, że ich inwestycja w twoje miejsce przyniesie im pieniądze.

kalkulator cen
Źródło: (rawpixel / Unsplash)

6. Udowodnij potencjał dochodów dzięki Airbnb

Jest ten ogromny ruch na rynku wynajmu dzisiaj. Inwestorzy, potentaci i przeciętny Joe właściciel domu zamieniają nieruchomości na krótkoterminowy wynajem z usługami takimi jak Airbnb.

Jeśli istnieje rynek nabywców tam szukających ich następnego side hustle, powinieneś odwołać się do ich bazowego instynktu i podkreślić potencjał wynajmu krótkoterminowego swojego domu. Smartasset przeprowadził w 2016 roku badanie na temat najlepszych miast pod względem potencjału dochodowego Airbnb. Domy w San Diego, na przykład, mogły zarobić ponad 31 000 dolarów w zysku z całorocznego słonecznego nieba miasta.

Możesz nawet sprawdzić, za co twój dom może wynająć na zasadzie „za noc”!

Beyond Pricing to narzędzie cenowe oparte na danych, które sugeruje ceny za noc w oparciu o minimalną cenę, którą sam ustalasz. Beyond Pricing bierze Twoją bazę i wycenia każdą noc w miesiącu według tego, które noce będą według nich cieszyły się dużym popytem. Podadzą Ci przyczyny każdego odchylenia od Twojej ceny bazowej.

Użyj tych danych, aby oczarować kupujących z twardymi liczbami, które pokazują prawdziwy potencjał dochodowy twojego domu.

użyj danych, aby szybko sprzedać swój dom
Źródło: (R Mo / Unsplash)

Zaprojektuj plan marketingowy napędzany danymi, aby szybciej sprzedać swój dom

7. Kupujący, którzy dbają o dostępność pożerają wysokie Walkscores

Walkscore bierze twój adres i generuje liczbę od 1-100, gdzie wyższe liczby równają się większej łatwości chodzenia. Wynik Twojego domu oparty jest na dostępności do restauracji i napojów, sklepów spożywczych, zakupów, sprawunków, parków, szkół oraz kultury i rozrywki. To, co musisz zrobić, to podać numer i sprawiają, że partytura ożywa dla kupującego.

Kupujący, którzy naprawdę dbają o Walkscore to ludzie, którzy chcą miejsca z tonami zasobów w pobliżu, więc jeśli masz wynik poniżej 70 nie dodawaj go do swojej oferty, ale wszystko powyżej 71 to złoto reklamowe.

Wypróbuj to dla rozmiaru:

„Ten morski niebieski bungalow ma Walkscore na poziomie 89, co oznacza, że najlepsza ciężarówka taco w mieście jest tylko piętnaście minut pieszo. Będziesz musiał wskoczyć do samochodu, aby dostać się do Target, ale najlepsze zakupy w butiku i najbardziej soczyste miejsce na hamburgera z truflowymi frytkami to-die-for są kroki od plaży i tuż za rogiem.”

Widzisz, co tam zrobiłem?

Weź swój Walkscore, złap swoją ulubioną restaurację lub sklep i pozwól kupującemu wyobrazić sobie spacer swoich dzieci, aby uzyskać lody z gumy balonowej w salonie kilka kroków od twoich drzwi wejściowych.

Strona Walkscore generuje również wynik tranzytowy z mapą, która pokazuje różne opcje, takie jak Zipcar, Getaround, a także różne linie autobusowe i przystanki najbliżej twojego domu. Walkscore ocenia każdy wynik tranzytowy powyżej 50 „dobry tranzyt”, więc jeśli masz wynik tranzytowy powyżej 50, powiedz o tym kupującym. Jeśli linia 9 Old Town – Pacific Beach jest w zasięgu piętnastominutowego spaceru, powiedz o tym kupującym.

8. Uzyskaj oferty od największych demografów w swojej okolicy

National Association of Realtors wyciągnął razem badania w czerwcu 2016 roku na The Best Purchase Markets dla Aspiring Millennial Homebuyers. Kiedy sprzedajesz swój dom, możesz użyć danych takich jak to, aby podrasować swój blurb aukcji domu, aby odwołać się do największego rynku nabywców w Twojej okolicy.

Hrabstwa takie jak Sumter County na Florydzie są domem dla dużej populacji osób starszych niż 65, według Pew Research Center. NAR uszeregował Austin, TX jako najlepszy obszar dla millenialsów szukających zakupu domu. Możesz znaleźć dane dotyczące demografii w swojej okolicy z interaktywnej mapy populacji US Census.

Floryda to świetny przykład, ale działa w każdym stanie lub okolicy. Wykorzystanie danych na swoją korzyść wygląda tak:

Austin, TX

The Millennial Pitch:

Przejdź jedną przecznicę, aby wyjść na drinka na Dirty Sixth lub szybkie 15, aby wypchać twarz grillem na Franklin. Poznaj podziemną scenę muzyczną w pobliskich barach, gdzie każdej nocy możesz usłyszeć niesamowite dźwięki od najlepszych muzyków w okolicy.

Sumter, FL

The Over 65 Pitch:

Ludzie zwracają uwagę na zachód i wschód słońca tutaj, gdzie ulice są spokojne, a tempo życia jest zrelaksowane, przyjemne i powolne.

9. Niski poziom hałasu przyciąga rodziny spragnione ciszy i spokoju

Wpisz adres i Soundscore produkuje mapę ciepła, która układa się z zanieczyszczenia hałasem obszaru. Wyniki wahają się od 100 (można usłyszeć upadek szpilki) do 50 (impreza w bractwie), a mapa ciepła daje nabywcom wizualne zrozumienie, jak dźwięk promieniuje w Twojej okolicy. Możesz użyć tej informacji na swoją korzyść, gdy piszesz materiały marketingowe do sprzedaży domu.

Jeśli mieszkasz w cichym miejscu, umieść swój Soundscore w listingu z jakimś wyjaśnieniem.

Spróbuj: „z Soundscore 85 będziesz mógł sączyć poranną zieloną herbatę i słuchać świergotu niebieskich sójek z balkonu z drewna wiśniowego”.

Jeśli mieszkasz w ruchliwej okolicy z niskim Soundscore (aka jest głośno tam, gdzie jesteś), nie umieszczaj rzeczywistej liczby w swoim wpisie. Zamiast tego, podkreśl łatwość poruszania się po okolicy i pozytywne działanie tego miejsca.

10. Pokaż rodzicom, że będą mieszkać w pobliżu wspaniałych szkół

Great Schools szereguje najlepsze szkoły publiczne w Twojej okolicy w oparciu o kryteria takie jak wyniki uczniów na standaryzowanych testach, przygotowanie do studiów i ilość materiału nauczonego w ciągu roku. Jakość szkół w Twojej okolicy jest wiodącym wskaźnikiem wartości nieruchomości i możesz to wykorzystać na swoją korzyść, gdy będziesz chciał sprzedać swój dom. Dzięki danym Great Schools możesz podać kupującym twarde liczby najlepszych szkół i ich oceny (8-10 jest powyżej średniej) w Twojej okolicy.

11. Użyj matematyki, aby zrobić zdjęcia domu godne Pinteresta

Nawet jeśli nie jesteś wyszkolonym home stagerem lub fotografem, matematyka może pomóc ci wystawić zdjęcia, które będą się podobać kupującym. Czy słyszałeś kiedyś o regule tercji? Reguła trzecich umieszcza punkt skupienia zdjęcia po lewej lub prawej stronie obrazu.

Jeśli chcesz podejść do tego jeszcze bardziej technicznie, złota proporcja Fibonacciego (1:0,618) wywodzi się z XII-wiecznych ideałów kompozycji i idealnych proporcji.

Badanie psychologiczne przeprowadzone przez Di Dio i in. zmierzyło aktywację mózgu, gdy uczestnicy patrzyli na klasyczny posąg, w którym zastosowano złotą proporcję. Badanie zakończyło się wnioskiem, że istnieje było wyraźna różnica w aktywności mózgu, gdy uczestnicy oglądali „piękną” versus „brzydką” rzeźbę.

Oprogramowanie takie jak Adobe’s Photoshop Elements mają narzędzia do kadrowania, które układają złotą proporcję na górze twojego obrazu, dzięki czemu możesz skalować i przycinać do siatki złotej proporcji.

złota proporcja dla zdjęć
Źródło: (Ludde Lorentz / Unsplash)

12. Rozegraj wspaniałe trendy pogodowe, jeśli chcesz sprzedać swój dom

National Center for Environmental Information gromadzi historyczne dane pogodowe, które możesz pokazać kupującym, gdy sprzedajesz swój dom. Na przykład, wzięliśmy historyczne dane z San Francisco z ostatniego roku i wykreśliliśmy je na wykresie za pomocą narzędzia Climate at a Glance. Użyj tego narzędzia, aby pokazać kupującym, jak łagodną i przyjemną masz zimę lub jak temperatury wiosną są idealne na pikniki i grille na tylnym pokładzie.

W San Francisco Octobers są chwalebne i ciepłe, więc aby sprzedać swój dom tam wyciągnęliśmy średnie tempy dla tego konkretnego miesiąca, aby pokazać kupującym, że mgła nie zawsze niszczy imprezę. Możesz również skorzystać z danych klimatycznych USA, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat średnich temperatur, opadów i godzin słonecznych.

sprawdź pogodę sprzedaj dom szybko
Źródło: (Pixabay / Pexels)

Teraz idź naprzód i wykorzystaj dane, aby sprzedać swój dom

Masz dane, aby poprzeć te raz puste słowa w swojej liście nieruchomości. Czas, aby uzyskać poważne i sprzedać swój dom szybko. Porozmawiaj z wielkim agentem nieruchomości i umieścić swoje dane napędzany plan marketingowy do pracy.