„Bez otwartego domu, twój dom nie sprzeda się, kropka”.

Czy jesteś tego pewien?

HomeLight przeprowadził ogólnokrajową ankietę wśród najlepszych agentów nieruchomości w całym kraju na temat potrzebnych zagadnień, które otaczają dzisiejszy rynek mieszkaniowy. Spośród 133 najlepszych agentów nieruchomości, którzy uczestniczyli w HomeLight’s Top Agent Insights Survey, 63% z nich powiedział, że nie zawsze polecam sprzedawców gospodarzem otwartego domu.

W skrócie, Czy otwarte domy są tego warte?

Większość z nas myślała, że otwarte domy były okazją dla agentów nieruchomości, aby rzucić otwarte drzwi swojego domu i dostać go sprzedać prawo wtedy i tam. Teoria jest taka, że poważne, potencjalni nabywcy będą zalewać z ich książeczkami czekowymi i po kilku godzinach zwiedzania pokoi wypełnionych zapachem gorących ciasteczek i świeżo upieczonego chleba, kupią dom.

Byłoby idealnie, prawda? Prawda jest taka, że otwarte domy stały się bardziej sposobem dla agentów do łączenia się z nowymi klientami niż cokolwiek innego. Top agentów nieruchomości czuć, że otwarte domy są stratą czasu, jeśli wyłącznie wykorzystywane do znalezienia kupca do domu.

W nieruchomości, otwarty dom jest, gdy agent nieruchomości wita w potencjalnych nabywców (i ogółu społeczeństwa) do domu wymienione na sprzedaż. To było przyjęte metody marketingu domu od wczesnych dni własności domu, ale agenci nieruchomości chcą rozwiać ten mit.

W naszym badaniu Top Agent Insights, HomeLight poprosił najlepszych agentów nieruchomości w całym kraju, aby odpowiedzieć na pytania dotyczące stanu rynku mieszkaniowego i procesu zakupu lub sprzedaży domu.

Oto, czego dowiedzieliśmy się o otwartych domach:

63% agentów stwierdziło, że nie zawsze polecają sprzedającym organizację otwartego domu.Najlepsi agenci nieruchomości nie uważają, że otwarte domy są bardzo skuteczne

Większość agentów również huśtawka w kierunku „całkowicie bezużyteczne” koniec spektrum otwartego domu. Średnio, agenci głosowali otwarte domy 4.4, gdzie 0 było „całkowicie bezużyteczne” i 10 było „absolutnie niezbędne do sprzedaży”. Największy odsetek agentów ocenił otwarte domy 3 na to pytanie. 52% ocenił otwarte domy poniżej pięciu. Co najmniej połowa agentów uważa, że domy otwarte nie są przydatne.Najlepsi agenci nieruchomości uważają, że niedziela jest najlepszym dniem na organizację domu otwartego

75 procent agentów wybrało niedzielę jako najlepszy dzień do goszczenia otwartego domu. Przeprowadziliśmy wywiady z najlepszych agentów i poprosił ich, aby rozwinąć, dlaczego niedziela działa najlepiej. Ogólna odpowiedź była taka, że niedziela jest narodowo akceptowane dzień – to takie proste. Elizabeth Weintraub, agent nieruchomości, który plasuje się w górnym 1% agentów w Sacramento, nawet nazywa niedziela otwarte domy „religia Ameryki”.

Otwarte domy są okazją dla potencjalnych nabywców, aby dostać się z bliska i osobiście z nieruchomości, zakochać się w crown molding i carrera blaty marmurowe, i umieścić w ofercie. To może się zdarzyć czasami, ale otwarte domy nie zawsze pomagają w sprzedaży domu. Jak się okazuje, poważni nabywcy nie zawsze są nawet na otwartych domach.

Czy otwarte domy pomagają sprzedać dom?

Lokalizacja i charakter mają znaczenie. Elizabeth Weintraub mówi: „Jeśli są one schowane w pododdziale i jest ich kilka na rynku i wszystkie są w tej samej konfiguracji i tej samej cenie sprzedaży, to otwarty dom tak naprawdę nic nie da i będzie to strata czasu.”

Im bardziej wyjątkowy jest dom i im bliżej jest do ruchliwych obszarów zaludnionych, tym więcej otwarty dom może zrobić dla nieruchomości. Strip domu z charakteru i umieścić go w linii identycznych konstrukcji i otwarty dom jest o tyle przydatne, jak śrubokręt Phillips głowy, gdy potrzebne płaskie.

Zastanów się nad swoją sytuacją. Czy twój dom jest w zamkniętej społeczności, gdzie trudno byłoby potencjalnym nabywcom dostać się do środka? Czy istnieje duży zapas domów na sprzedaż w Twojej okolicy, a Twój wyróżniałby się wśród nich? Nawet jeśli masz unikalne miejsce z kolei wieku formowania korony w pobliżu popularnego wodopoju restauracji i sklepów, otwarty dom może zrobić więcej szkody niż pożytku.

Poprosiliśmy Elizabeth o rozwinięcie jej wypowiedzi, a ona opowiedziała nam o czasie, kiedy otwarty dom był strasznym pomysłem.

Case Study: When Open Houses Don’t Work

Elizabeth pokazała swoje mieszkanie potencjalnym nabywcom podczas prywatnego pokazu. Wystrój był znakomity, z zasłonami okiennymi, koordynującymi dywanami i awangardową sztuką. Potem lokatorzy się wyprowadzili, a ich rzeczy zabrały ze sobą duszę tego miejsca. Dzień wyprowadzki przypadł na noc przed pierwszym domem otwartym.

„Dom był po prostu okropny. To miejsce, które jeszcze kilka tygodni wcześniej było tak wspaniałe. A kiedy usunęli wszystko, co mieli… miejsce wyglądało okropnie. To było 6 o’clock w sobotę wieczorem i mieliśmy nasz otwarty dom zaplanowany na niedzielę o drugiej, i nie było sposobu, aby go odwołać. I nie mogliśmy dostać stagerów tam. Więc poszliśmy naprzód z otwartym domem. I kupujący przeszli, a oni chodzili w kuchni i mówili mojemu agentowi otwartego domu, kuchnia jest okropna, nienawidzę kuchni!”.

Co mówi nam ta historia?

Otwarte domy dają kupującym możliwość wybrania wad danego miejsca. Dom otwarty dla mieszkania Elizabeth był nieunikniony, i zrobił więcej szkody dla nieruchomości niż pożytku. Otwarte domy, które nie pokazują najlepsze z nieruchomości nie są użyteczne, a nawet jeśli są one wystawione z okiem eksperta, otwarte domy nie zawsze sprzedają dom.

Czy otwarte domy są skuteczne dla kupujących, sprzedających lub agentów?

How Open Houses Work Out for Buyers:

Dan Ihara, sprzedawca agent w top 1% agentów w Oahu (i self-described ekspert surfing), zaleca, że poważne nabywcy trzymać się prywatnych pokazów. On mówi: „dla naszych nabywców, faktycznie, wolimy ich nie iść do otwartego domu. Wolimy zrobić prywatne pokazy….Masz tak wiele zakłóceń, gdy jesteś w otwartym domu.”

Prywatne pokazy pozwalają nabywcom pracować bezpośrednio z agentem kupującego. Jak wskazuje Dan, „kupujący agenci są przeszkoleni, aby być adwokatem dla klienta, więc chcemy, aby klient wiedział wszystko, co jest dobre i złe z nieruchomości, a nie tylko dobre.” Większość agentów uważa otwarte domy za stratę czasu, ponieważ te poważne nabywców nie są nawet obecne. Otwarte domy są złe dla kupujących.

Jak Open Houses Work Out for Sellers:

Przykro nam, sprzedawcy. Chyba że twój prawdziwy zespół nieruchomości tworzy plan marketingowy marzeń, aby przyciągnąć oczy i ruch pieszych do domu, a mamy na myśli ponad 100 osób, otwarty dom prawdopodobnie nie zrobi ci wiele dobrego.

Otwarte domy przyciągają wścibskich sąsiadów, ciekawych gapiów i potencjalnych nabywców, którzy nie są pewni, czego chcą. Powiedziawszy to, sprzedawcy w określonym rodzaju społeczności może korzystać więcej niż inni. Jak wskazuje Jim, „To jest, gdzie otwarty dom z nabrzeżem może być … korzystne, ponieważ są to ludzie, którzy są dość specyficzne o tym, co chcą i to jest ograniczona podaż. Jest tylko tyle nadbrzeża”.

O ile nie mieszkasz w obszarze takim jak jezioro na Florydzie, kupujący zazwyczaj nie są wystarczająco konkretni w swoich kryteriach, aby wiedzieć, że twoje miejsce jest dokładnie tym, czego szukają.

How Open Houses Work Out for Agents:

Jim Weix, najlepszy agent sprzedawcy na Florydzie, mówił nam o tym, kto korzysta z otwartych domów i to nie jest ten, kto myślisz. Otwarte domy „może być [a waste of time] dla sprzedającego, ale nie są dla agenta, ponieważ agent otrzyma wskazówki i może uzyskać sprzedaż poza ludźmi przychodzącymi przez te otwarte domy.”

Agenci nieruchomości korzystają najbardziej z korzystania z otwartych domów do sieci z potencjalnych klientów. Choć głównym celem jest rynek nieruchomości do nabywców, 95% czasu, że nie jest to, co dzieje się z powodu różnych, rozproszony tłum w otwartym domu. Agenci korzystają, tak, ale większość zgadza się, że jeśli sprzedawca nie, otwarte domy nie są tego warte.

Jeśli otwarte domy tylko wydaje się korzystać z agenta nieruchomości hosting je, dlaczego należy nawet rozważyć jeden?

Open House Prep Makes the Difference

Ten czterogodzinny blok, w którym agent nieruchomości stoi z garścią ulotek i świec cytrynowych spalić na wyspie kuchennej nie pomoże Ci sprzedać swój dom. Ale wszystkie prace prowadzące do niego będzie.

Dan Ihara „stworzyć[s] szał” poprzez marketing domu za pomocą znaków, kampanii e-mailowych do przeszłych klientów i powiadamiania sąsiadów. On również zaleca sprzedawców oczyścić nieruchomość wystarczająco, aby wyglądać jak „showroom”. Spraw, by okna błyszczały, zwłaszcza te z widokiem-wyczyść bałagan i wystaw dom, aby pociągnąć na emocjonalne struny serca kupującego.

Jak mówi Dan, „Logika sprawia, że ludzie myślą, a emocje sprawiają, że ludzie działają”.

Nawet jeśli rzeczywisty niedzielny dom otwarty nie sprzeda twojego domu właśnie tego dnia, proces czyszczenia, inscenizacji i sprawiania, że twoje miejsce będzie błyszczeć, sprawi, że będą niesamowite zdjęcia i produktywne prywatne pokazy.

Czy Open Houses są skutecznym sposobem na sprzedaż domu?

Otwarty dom wyznacza termin, aby oczyścić, rynku i sceny swoją własność. Praca, która idzie do planowania i przygotowania do otwartego domu jest największą korzyścią dla Ciebie jako sprzedawcy. Nie, prawdopodobnie nie będzie sprzedawać dom w chwile po otwartym domu, ale wszystkie z tego budowania będzie rozprzestrzeniać słowo o swojej własności i zachęcić potencjalnych nabywców do zaplanowania prywatnych pokazów.